torsdag 11 februari 2010

I doften av svettiga kläder som torkar..


Sitter jag och väntar på att värmen ska stiga,11 grader inne nu,men båda eldhärdar brinner äntligen..torkar svettiga kläder efter att jag idag prövat Zipp o mig själv på milen nordiskt.. Kollade klockan,o vi är någonstans 5 till 9 minuter för långsamma..jag behöver valla om,om det ska fortsätta vara så här kallt,för ja har minus en till minus tio,o de var 15 när vi var ute.. Men det känns ändå positivt i bemärkelsen att jag inte är så jättebra på Skidor,det är flera km uppför i början..o då är det verkligen uppför!:) så jag får nog vara nöjd. Känns oxo bra att inte vara totalt slutkörd,trots en mil på Skidor! I morrn prövar jag igen får vi se.efter det bestämmer jag mig om jag kör eller ej på fredag när det gäller. De övriga har tyvärr fått stå idag,men ska ev låna ut dom i morrn,två o två,så då kan ja få lite bättre samvete;) cd får jag ta på en kort linkörning på sjön efter jag kört Zipp. Cd är lite stel just nu tycker jag,så rörelse i lagom mängd blir nog bra.. Nu ser jag fram mot ytterligare en intensiv men rolig dag!:) lyssnar på nattradio o har två nöjda hundar inne:) godnatt!:)

2 kommentarer:

  1. Det verkar ju lovande inför fredagen! :-) När det verkligen gäller så plockar du in minutrarna för det är svårt att ge allt på träning.

    Lycka till om du kör!!!

    SvaraRadera
  2. Heja heja!!

    Håller med Christina förresten.

    SvaraRadera