torsdag 28 oktober 2010

Ändrade planer..

Det blev inte riktigt som jag trodde det skulle bli. Jag beslutade om. Så idag flyttade Elvis.. *snyft* Dock till ett superduperhem, så han kommer få det riktigt bra!!! Med sällskap av tre jämthundar och en samojed, och skidspår direkt utanför dörren - kan inte bli bättre? ;) Självklart har alla valparna fått bra hem, men Elvis var ju den jag trodde skulle stanna hos mej, det trodde jag direkt han tittade ut. Men så blev det inte.

Utan nu stannar Eagle och sen får vi se vad "lill-tiken" kommer heta - hon heter Hawk Hill i stamtavlan - men Hawk känns lite konstigt, fast kan hanen få heta Eagle kanske det passar med lilla Hök på henne då?? haha Vi får se vad det blir.. Eagle kanske inte heller är optimalt, men vill gärna att dom heter det dom har i stamtavlan - och nu blev det ju inte stamtavlenamnen jag räknat med.. eller snarare blev det inte de hundar jag räknat med som stannade.. ;)

Här hemma finns alltså nu en tik som söker nytt hem, bild på henne nedan (NEJ, det är INTE lätt att ta kort på en liten busfröken! jag lovar! - därav snyggvekortet..) En social och mycket go tik, som söker mycket kontakt och gärna busar vilt med syskonen. Two Oceans heter hon i stamtavlan. Hör av dig om du tycker att du kanske har ett hem som skulle passa denna söta Fröken  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar